Mitt Liv.

Nytvättad bil, och motor.

När jag drog från jobbet så hämtade jag upp Lalla och Jennika. Körde in dom till stan. Drog direkt efter det till farsan och hämtade upp han, för att sedan åka ut till OK. Fick väl som vanligt vänta där ett tag, på att nå blattar skulle bli klara. Sen vare bara köra in pärlan, så han skulle bli ren under huven. Dra åt skogen va den var skitig. =/ Haha, så jag började med att spruta på nå rengöringsmedel. Och sen vart Marielle Sjelin prickig, som en korv =P haha, fy fan. Eller ja, är det fortfarande ^^ haha

Sen när jag kom hem till pappa igen, vare bara fram med slangen och alla andra rengöringsmedlar ^ För jag skulle även tvätta hela bilen, och mitt i allt de där, började det regna i 2 minuter, trodde det skulle komma en skur, men kom aldrig någon. Så jag hade tur, sen putsade jag verkligen fälgarna med, ska försöka hålla dom snygga iaf. =)

Lite bilder !









Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback