Mitt Liv.

Svettig och mätt.

Haha, jag var ute med brudarna och rensa lite gräs mellan stenarna utanför HK. Och fan så varmt det blev helt plötsligt. Medan dom stod på knäna stod jag på huk, har ju inga arbetsbyxor. =/ Är väl bara för att jag egentligen inte ska göra det, utan köra posten, men finns ju nästan ingen sån att köra, så då kan jag ju hjälpa till med de andra istället ^^ Tyckte jag var lite snäll som gjorde det.

Nu har jag nyss käkat, och magen kurrar ändå, jag måste ha nå fel på den. För jag vaknar varje morgonen med världens smärta i magen, och när jag går och lägger mig beteer den sig som att den vore hungrig, men den kan inte va det. För jag käkar innan =/ Det är mystiskt de där. Antingen äre de ena felet eller de andra.

Sitter iaf här nu, och städkärringen smyger omkring, har inte så mkt annat att göra. Får la se när resten av mupparna kommer tillbaka så man har lite folk runt sig ! =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback