Mitt Liv.

20 över fem, vaknade jag.

Jajemän, rubriken stämmer fint! Men vem fan tror att jag gick upp då? Nejdu, jag slog ner huvudet på kudden igen, och saomnade om. Va fan skulle jag upp då och göra, trodde först jag såg i syne, så jag börja gnugga mig i ögona ^^ haha, kom i säng rätt tidigt igår, även fast jag låg och halv såg One Tree Hill. ^ Men det är ju så bra, så jag vet inte vart jag ska ta vägen, ^^ haha.

Tröjan jag visade igår, har jag nu beställt! ^^ Tillsammans med lite mer smått och gott! Mina pengar, jag gör vad jag vill! ;P haha

Snart kommer posten btw, och då börjar arbetet på heltid. Nu är det bara strötid. Pappa ska fan bju på mat idag, slapp min matlåda! ^^ Sen så ska jag till bokhandeln, och kolla posten till Ovako, och om min bok kommit! ^^

Nej, ska kika lite aftonbladet nu, innan det kommer brev! ^
MASSOR av brev! =/

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback