Mitt Liv.

5 veckor och 2 dagar kvar.

Tills detta jobb är över, inte för att jag räknar ner, utan för att inse hur fort denna tid har gått. När jag går hem imon, har jag vart här i 5 veckor, det känns som att jag började här igår! =/ Eller ja, inte riktigt kanske, men förra veckan. haha, lite kul äre ju iaf. Vet ju vilka alla är sen förra året ^^ Så det är lugnt å fint!

Idag börjar Ludvika festen, och min gris kommer hem ! =) Ska möta upp henne på stationen vid 7 eller nått, och sen halv 8 börjar väl den där Charlotte Perelli skråla, så det måste man ju bara se. ^^ haha, humor! Sen blire senare ikväll skrålar E-Type, det är ju bara ett ännu mer måste. Sen ska jag hem och sova, för att orka upp imon. Annars dör jag ju =/ haha. Men imon äre heelt fritt fram till att vara ute ^^ haha, för jag har ingen tid att passa mer än ganska tidigt då med. Men sånt skadar inte ^^ haha..

Fakturorna är klara för idag, och jag är glad. =) Ska snart fika lite, men känns som jag måste pissa först ^^ haha

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback