Mitt Liv.

Bokjääävel.

ja, kan man bli mer förbannad på en bok, än vad jag har blivit? =/ Den förbannade boken har inte kommit än, så den måste ha försvunnit från sin rätta plats. ^ Så den snälla Daniel hade beställt en till, så när den kommer är den min, och när den andra kommer på sin rätta plats, tar han den! ^^ haha, jag går snart i taget, av förbannelse! haha.

Imon börjar Ludvika festen oxå, undra sa flundra om man ska orka sig ut i detta väder ! ^^ haha, men man kan ju hoppas på det iaf. På fredag blire till att vara ute iaf, fan va trevligt det ska bli!
Sen på lördag, bara det inte blir 800 grader! =/ Då dör man ju. Sen är söndagen här, och en dag till närmare jobbet ! ^^ haha

Comments
Rebecca säger:

jag älskar att det står p!nk i kommentarsrutan ;o :D

Postat: - URL/Blogg: http://beccute.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback