Mitt Liv.

Dag 4 på jobbet.

Jahapp, nu har tiden gått lite roligt frammåt. Tyckte nyss att jag började, och fick mitt fula kort på paserkortet! ^^ Samma som förra året, trodde jag skulle få ta ett nytt, men där sket jag en lök ^ Sen så har allt bara rullat på, posten den kan jag redan, har lite problem med namnen, men annars helt ok faktiskt. De är de där med alla fakturor, dom är lite knepiga att förstå, och det blir jobbigt då. =/

Igår var jag iaf med Therese och hon var barnvakt! =) Och vi skulle se säckgången, då började de HAGLA! Fattar ni, i Juni? =/ Vilka nötter! ^^ Sen drog vi hem till Johanna och Therese la ner huvudet på kudden och somnar, vilken apa. Det slår aldrig fel, jäämt trött. =P

Snart kommer posten, och då börjar allvaret! =) haha, tänkte jag någon gång under dagen skulle lägga in hur min dag ser ut varje dag. ;P

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback