Mitt Liv.

Fan vilken dag.

Denna dag har inte vart kul kan jag lova, började med att jag vaknade typ halv 8, så var så där övertrött när jag vakna att jag inte kunde somna om! =/ Det är skiit jobbigt, men denna morgon hade jag iaf inte ont i mina revben! Det hade jag igår när jag vaknade, å då trodde jag livet var slut! haha ^ Men det gick över på dagen iaf.
Tillbaka till dagen, sen efter det så ringde pappa och sa att bilen var klar och att han tänkte åka till Gladtjärn, så jag hakade på och bilen gick som på is! ^ haha, så var vi tvugna att åka tillbaka till stan, släppa av pappa och hämta Therese, sen tillbaka till morsan. Käkade mat där å stanna en vända, sen vare inte så mkt som hände där! Så vi åkte hem till mig, kollade igenom dom där filmerna som jag skrev om innan, sen så vart det inte så mkt mer, så jag höll ju på att somna. Så vi drog ut en vända, men var lika dött där med ^ Så nu sitter jag här.

Imon vette fan va jag ska göra, morsan kommer ju hem iaf.

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback