Mitt Liv.

Första rundan avklarad.

Nu har jag väl för bara nån minut sen, kommit tillbaka från min första runda, som tog kanske 40 minuter idag! =) Det går fortare och fortare för varje dag. Så det känns sköönt..

Igår när jag kom hem, var det bara att börja leka eltekniker. Morsan hade köpt nå förstärkare, å en inspelningsbar DVD. Så satt och lekte lite med det, tills jag fick panik och gick ut på gården till resten av folket. Så Janne berättade lite om hur jag skulle göra, så när jag kom upp, gjorde jag klart det sista. Så nu är min mamma nöjd! =) Och det är bra det.

Drog till Sara en vända på kvällsluringen, satt ute å rökte å bara snacka skit! =) På lördag drar jag till säter, till min lilla vän, som är barnvakt. Så vi ska grilla å grejer på kvällen, kommer bli så trevligt så! Och bara tjejer är vi oxå, om då inte Sebastian kommer =P Eller han kanske klassas som en sån? ^^

Ikväll på TV:n går Hide And Seek =) Charliiie - Charliiiie

Undra sa flunda om man skulle ta och göra nå intressant nästa vecka. Vågar man!? ;P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback