Mitt Liv.

Helgen är snart här.

Så om bara några minuter lämnar jag nog denna byggnad! =) För att ta två dagars ledighet. Ganska skönt, med tanke på hur jääävla trött jag är. =P

Dagen har blivit ändrad, jag ska hem och duscha, sen kommer pappa och ska bogsera min bil hem till honom, så han kör hem mig sen, så jag kan ta bilen upp till Therese! .. ^^ Eller ja, min morsas bil rättare sagt. Men jag måste även kolla om det kommit nå post åt mig, så det kan bli lite brottom detta. haha, har ingen aning om när dom stänger på tobaksaffären! Men det är sånt som visar sig, dom har väl öppet en vända imon hoppas jag. haha

Comments
Juicy säger:

Joojo självklart finns det dem som sitter oskyldiga, men nu menar jag dem som verkligen är kall blodiga mördare hehe. Däremot om det var i USA tycker jag INTE dödstraff, men i sverige så är straffen så svaga och milda

Postat: - URL/Blogg: http://juicydoll.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback