Mitt Liv.

Min dagliga rutin.

Så nu har jag vart iväg med all post ut, så när jag kom tillbaka hade Jörgen precis gjort klart sin, som får åka med nästa vända, och fan va grejer det var ^ haha, tunga som jag vet inte vad. Men tur man har muskler ^

Var iväg till bokhandeln oxå, och där stod han redo med påsarna i handen så jag skulle försvinna fort som fan, men var ju tvungen in och höra om han hade tredje boken i Twilight serien, men det hade han inte, så han beställer hem den åt mig! ^ Kommer förhoppningsvis på Onsdag, eller torsdag, får la se hur det blir med den saken! ^ Jag vill ju läsa den nu fan, men tydligen inte, kanske är bra om man väntar ett tag, innan man får hyper ^ Jag läste såpass mkt igår att mina ögon såg i kors efteråt, och jag läste då över 200 sidor, och det är inte bra för mig ^ haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback