Mitt Liv.

Ny kylare i bilen.

Tack Pappa!
För hjälpen med kylaren. =) Så nu kan man ut och åka lite mer. ^^ Men fan att jag aldrig tänker försöka hjälpa någon igång med bilen iaf, det är då min bil pajjar har jag märkt! Så det får vara slut med det nu. =) För allas bästa, jag blir inte på världens bästa humör när min bil går sönder, tro mig, dom som har vart med mig förstår det! ^

Nu är jag bara en vända hemma hos pappa innan jag ska åka och hämta Therese för att åka ut i Gladtjärn och käka med resten av gänget! ^ Eller ja, morsans gäng. Men jag och Therese lär ju ha mat i magen för det! =P haha ..
Ska bara låta bilen bli lite svalare, och låta oljan rinna tillbaka, så jag kan kolla hur mkt det är i den! ^ Annars kan det bli att jag får köpa mig en helt ny motor, å nå sånna stora summor har jag inte. Räcker med en kyklare denna vecka, och en ny start motor nästa vecka. Ska åka till skroten och hämta den på måndag. Fiint skit! =)

Sen har jag väl lagt ut mer pengar på den än vad den är värd! ^ Men det är sånt man får räkna med när jag kör, allt kan gå sönder. Men vem fan vill starta en bil med ett gammalt dammsugar rör? ^^ Inte jag iaf, så lika bra att byka starten innan jag slår sönder hela bilen!

Nej, ska springa på toa, sen drar jag. Ha så trevlig i detta väder! ^


Bjuder på bilden!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback