Mitt Liv.

Ny vecka, ny dag.

Fy fan va sköönt jag måste ha sovit inatt. Jag gick och la mig när klockan var 10 tror jag somnade halv 11. för hann inte mer än se ett tag på den fantastiska filmen! ^^ Sen vaknade jag en halv timme innan klockan ringde. Det slår aldrig fel, jäämt vaknar jag innan klockan. Och jag blir så förbannad. ;P

Har nyss kommit tillbaka från introduktionen som Micke höll i, fast jag hade redan hört allt, och sett filmen. Men man måste ju visa gott intryck. ^ Så jag var där, och satt å skratta lite smått. haha.

Måste kanske ta och läsa ut boken nu, så att jag kan börja på nästa! haha ^^
OM JAG KUNDE DRÖMMA!


Föresten, helgens bästa kommentar:
Snygg tröja, du lämnar den på mitt golv innan du drar va? ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback