Filmer / Serier / TV.

Om jag kunde drömma,

skulle jag drömma om dig! - Lyder en mening skriven av Stepheine Meyer. Edward pratar med Bella under den meningen! =) Boken, som Twilight är baserad på är ett måste för alla er där ute som älskade filmen. Många tänker säkert att dom inte orkar läsa en bok som är 3-4 cm tjock, men det gjorde inte jag heller. Och se idag har jag bara några få sidor kvar, av ett inköp i fredags. Man kan inte släppa boken. Eller ja, jag kunde inte det iaf. Och nu längtar jag bara tills andra boken kommer till min bokhandel den 15:de nästa vecka. Jag vill ha den i pocket, men ändå inte. Men klaga kan man göra när man dör! =)

Baksidan på boken lyder:

Decenniets kärlekshistoria!
Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. Den andra var att det fanns en del av honom - och jag viste inte hur stark den delen kunde vara - som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom.

Isabella Swan flyttade till Forks, en liten regning sovstad i Warhington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning.
Edward har länge lyckats hålla son identitet som vampyr hemlig. Men nu går ingen säker, minst av allt Bella som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback