Mitt Liv.

Ovako dag 10.

Fan dom här två veckorna har gått fort som fan. =) Har bara åtta veckor kvar när jag slutar idag. Och det känns lite kontigt, med tanke på att jag hade sex veckor förut. Men det går fort som sjutton detta. haha, och det är skönt fan.

Som sagt så inhandlade jag ju andra boken i Twilught serien igår, har nog redan läst en tredjedel av den. Men den är inte lika bra som första, för edward försvinner i början, och det är bara Bella och Jacob som det handlar om nu, men har sett han kommer tillbaka i slutet, så jag önskar det kunde gå fort. ^^ Haha, lite besatt är man allt. Men hur snygg är han inte i filmen då? Och hur mkt önska man inte att det var jag själv som var bella i den där fantasin? ^

När jag kommer hem hoppas jag det ligger en AVI på golvet, så jag får springa till posten, och hämta ut mitt fina paket, med två armband, och ett bokmärke i ! =) Så jag har nå snyggt att lägga i boken ^

Imon drar jag nog till gladtjärn, morsan å alla ska campa har dom kommit på. ^ Så det kan bli lite kul, men jag vägrar nog att sova kvar, haha. ^

Var och hämtade min kylare igår, och fick ett svar av dom att dom även hade en hel startmotor, för 400 kr. Som pappa ska ringa om idag, kanske ska ta och slå en signal och påminna honom om det. Får se om han har hämtat nycklarna av morsan sen då! Så han kan ta min bil hem till han, så roligt när en kylare pajjar. Så det är bara för lilla Anette att ge tillbaka min glykol. ^ Men det är tydligen jäävligt svårt!


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback