Mitt Liv.

Sakerna jag har beställt.

En sak till att börja med, det känns så jääävla skönt att inte behöva dra till jobbet imorse! Dra åt skogen vad det regnar ute. Det är sjukt, och detta ska kallas midsommar ^^ Välkommen till den svenska varianten. =P haha, eller nått. Hoppas bara dom inte får för sig att slå upp ett tält ute då, för jag vägrar då sätta mig ute om det regnar ^ Så då går jag ner och hämtar mat, och sätter mig på balkongen och tittar på blötdjuren ^^ haha

Nu till den andra saken! Jag har fått hem min stora Edward Cullen =) Sen min Team Edward-tröja! =) Förbannat snygga kan man tycka, men andra tycker jag är galen, typ morsan, och Therese.. =P Fick ju även ett bokmärke, med honom på, och sen en nyckelring. Med deras loga på å massa andra grejer! ^^





Comments
Meron säger:

Hej hej!

Skulle inte du kunna skriva

vart du köpte/beställde twilight kläderna?

Jag är nyfiken!

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback