Mitt Liv.

Sitter hemma hos Frasse.

Fy fan vilken dag på jobbet, den gick sakta till att börja. Sen rusade tiden fram ^^ haha, sköönt det fan! Alla på kontoret ska ju ha halv dag imon, utom jag, som måste vara kvar till 4. Fy faan, va orättvist! Men som sagt, allt kan inte vara rättvist heller, hur skulle då jorden se ut?

Sitter iaf hemma hos Frasse nu, såg att han stod ute och höll på med Rasmus nya bil. =) Så åkte dit, sen så vare bara hem till dom, i deras nya lya. Den var vacker, så sitter här nu.. ^^ Och han håller på å spikar massa skit, allt är ju inte klart än på långa vägar skulle jag tro. Kärringen på Boxer såg ju till att han inte fick nå kanaler på TV:n nyss iaf ^^ haha, så han är ju typ halft galen. Men det är inget ovanligt..

Ska väl snart hem och se till att man får lite mat i matlådan tills imon. ^ haha, eller så! jag vet inte riktigt vad man ska göra, kanske lite köttbullar i gräddsås! =) Det blir nog Guttans. Sen ska jag se om jag har fått nå paket (A) Oops, i did it again! ^^ haha, så kan det gå när det är lätt att trycka på en knapp luring .. haha, som sagt ingen bok fick jag ju inte heller idag, kan ju hoppas på att den kommer imon, annars måste jag ju vänta hela helgen tills på månad, och det har jag inte ro till! ^^ haha..


Comments
huummm säger:

du va då de fulaste ja sett.. shiiiit

Postat: -



David säger:

Hur fan vågar du lägga ut bilder på dig själv, du är grymt jävla ful!

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback