Mitt Liv.

Slut på dagen, snart!

Om 1 & ½ timme går jag hem för dagen! Känns inte som att det finns så mkt annat att göra här ^^ Inte en enda käft här nere förutom jag! Och det är inte så kul, när man håller på och somnar ! ^^ haha, men det är väl bara försöka hålla ögona öppna hela dagen/natten, ^^ Det kommer gå åt helvete allt känner jag. Kan ju hoppas på att jag inte somnar ståendes imon ^^ haha..

när jag kommer hem sitter min mamma och väntar på mig i trädgården, för då ska vi upp till Kina och käka lunch, men det känns liksom som att denna värme kommer göra så att maten smälter ! ^^ haha, får la se hur det ser ut runt halv 4 någon gång, när jag kommer hem. Vet inte riktigt när det blir, för post skiten den öppnar ju inte fören tre! haha, idioter!

Och på tal om idioter, tänker inte ens åka till Bokhandeln idag, för då blir jag bara besviken! ^^ Det är ju nå fel där borta eller så, för boken verkar ju aldrig komma fram! NÖTTER! ^

Var ut till Jonna en vända och bassängerna, men fan så in i helvete hett det var ute! =/ Jag höll på att dö.. haha, stackrarna ^

Imorse när jag kom till Jobbet, så åkte jag ner till utlasts kojan, och där började Kenneth jäävlas med mig. Så jag gick in till utlasten, och när jag kommer ut, då har karl jäveln flyttat min bil, och dragit! =/ Åååh, är det inte värmen så är det idioter ! ^^ haha

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback