Mitt Liv.

Slutar om 40 minuter.

Idag har dagen gått fruktansvärt fort. Sånt gillar jag, när dagarna bara rullar iväg =) Kom nyss tillbaka från min sista rundkörning. Fiiint skiit. Inte så mkt post att lämna ut heller! Och inte så mkt jag fick hämta. Så det gillas starkt, för då slipper man den där fula korgen, eller va man ska kalla den! ^ haha..

Idag är det tydligen säckgång oxå, får la se om jag orkar gå på det. Beror på hur jag känner mig när jag kommer hem. Och det första jag lär göra när jag kommer hem, är att leta reda på min näsplutt! =/ Nu har jag ett avklipps gem i näsan ^ Och det är inte så snyggt kanske! ;P

Sen fick man ett mess idag av min gulliplutt Andreas! =) Saknar ju honom nå så fruktansvärt, har inte sett han sen studenten för två år sen! Och det är synd, för honom gillade jag verkligen!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback