Mitt Liv.

Snart är jobbdagen över.

Snart slutar man för dagen, och det har gått hur bra som hellst idag med. =P Har kollat lite på den där kortmaskinen, så jag ska väl försöka memorera lite om hur fan man gjorde. Tror redan jag glömt hälften ^^ Men sånt är livet, när det sitter folk som ska lära mig, och det går för fort. haha, aja!

Min lilla gumma har vart jätte duktig i skolan idag. =) Så glad för din skull <3

Man har mkt på jobbet att göra, när man snart har läst ut en bok på bara några dagar här, och jag brukar inte vara sån att jag sitter hur länge som hellst med en, men fan så bra den jääveln var! =) Eller är, är inte riktigt klar med den, men efter mig ska morsan ha den. Hon såg filmen i förrgår, och satt å grät i slutet! Men inte fan gjorde jag det, men jag fastnade i boken istället, å känner på mig det kommer lite tårar rinnande i slutet på boken! =)

Nej, om man kanske skulle ta och gå in och packa klart alla kuvert. Så man har det gjort tills man slutar och ska åka hem.



Edward / Bella - Bästa film kyss.

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback