Mitt Liv.

Startmotor, yippi!

Har min nya startmotor i bilen nu iaf, så jääävla skönt! Igår när jag skulle från jobbet vare bara till att knacka typ 5 gånger innan den startade! ^ Så åkte till skroten efter, å köpte mig en ny för 400, billigt och bra! ^^ Denna vecka typ har jag lagt ut närmare 1500 på bilen. Haha, sen fick jag nya sånna man sätter fast solskddet med, så nu slipper dom oxå hänga å slänga, så man får dom i skallen, så sköönt! =)
Känns väl som att det enda som behövs nu är ett nytt avgassystem, och en ny ruta fram. Väärldens jäävla spricka i den, så jag ser väl snart inte ut. Och sen lär jag fixa olje läckan, men det kan bli svårare gjort än sagt! ^^ =P haha.

Idag lyser solen för första gången på fan mer än en vecka, så jäävla skönt när man åker med posten, man blir inte blöt, och det är nästan inga vattenpölar kvar! ^ haha, så jag springer runt i mina vita sandaler, i det kolsvarta stolverket! ^^ haha

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback