Mitt Liv.

Thererse Johansson



Hur kan man ens köra så här?

Jag har följt detta i tidningarna sen det börja, och jag blir bara mer och mer förbannad! För någon dag sen i tidningen stod det att flickan nu vars namn är Tove Lind bröt ihop och fick köras till psyk eller nått. Varför ska hon få hjälp, hon ska sitta inspärrad. Sen till grabben, Tim Vrågård, hur i hela helvete kan man göra en sån sak? Seriöst! Det måste ju ta emot om man är mänsklig.

Jag kände inte Therese, men jag lider fruktansvärt mkt med alla hennes vänner & familj. Jag kan inte ens tänka mig hur det känns. Men det spelar ingen roll för att få medlidanden!

Jag hoppas med handen på hjärtat att dom där två inte är ute än på fleeera lååånga år! Finns liksom ingen anledning, sverige borde ha dödsstraff. Om en människa har tagit en annan människas liv, varför ska den få gå fri på gatorna efter några år? Är inte det fel i det svenska samhället då? Vi säger som en dommare som sitter i en rättssal, som dömer folk som mördat till 10-12 år, tänk om det var honom/hennes barn, som hade dött. Nog fan ville den se den personen död då, annars har vi fan en till som inte är mänsklig! IDIOOOOTER!  

Comments
Deniesé säger:

sv: Nej precis, men ja blev så jäkla arg iaf. :P hahah ja minns inte slutet (A) vill inte bli påminnd heller, eller jo ja tror ja minns förresten.. haha



Alltså ja fattar inte hur de kunde göra så mot henne!!

Postat: - URL/Blogg: http://liketolive.blogg.se/



T säger:

du är inte den enda som är tycker att sveriges rättsystem är en aning fuckat (hej, här har du en till). tyvärr så är det som det är, så vi kommer nog snart se dom ute på gatan igen.



vh, T

Postat: - URL/Blogg: http://thampoprasit.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback