Mitt Liv.

Tillbaka på jobbet. (4:de veckan)

Nu är jag som sagt tillbaka på jobbet, fan denna helgen var skön. Men samtidigt inte, jag vet inte varför. Kanske för att jag vill få detta gjort så fort som möjligt ! ^^ Eller ja, kan ju skylla på att jag fyller år dagen efter jag slutar. Och då bär det av mot sthlm, för att gå på The Voice! =) Mkt roligt, Johanna och Therese ska ju med, och jääävla om dom små kråkorna hoppar av, då ska jag aldrig mer snacka med dom. =/ haha..

Fanns en person som undrade vart jag hade beställt mina Twilight saker från, och dom kommer från www.discshop.se. Så är bara gå in där, och klicka sig runt, kommer in lite nytt hela tiden! =)

På tal om det, hoppas min bok har kommit idag då, annars blir jag fan ledsen, då hade jag kunna köpt den nån annanstans, så jag hade haft den vid det här laget! =) haha IDIOTER ! ! ! ! ! !

Saknar min Sara fruktansvärt mkt. Dax att komma hem snart, va fan! =) <3<3

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback