Mitt Liv.

Trååkigt!

När man inte har så mkt att göra så blire lätt långtråkigt! Men samtidigt så får jag se glad ut, för jag sökte ju inte ens det här jobbet, utan chefen ringde pappa och frågade om inte jag skulle ha det =P Sen så äre ju ganska mkt pengar att säga nej till om det skulle vara så. Men nu är jag här, och det är så jääävla hett i denna byggnad! (Mamma du hade svettats ihjäl =P) haha, det är hemskt! Och ingen annan känner det, men jag håller på å rinner bort! ^

Var med på ett möte dom hade i morse, rätt trevligt faktiskt, fick jag lära mig lite nytt, om detta ställe ^ haha, massa ekonomi å grejer. Nej, riktigt intressant var det! =)

Enligt Peter här, så tycker han att dom ska ge mig en GPS så jag inte tappar bort mig, och sen så tycker han att dom ska slå mig, om jag inte sköter mig. Han är en elak typ. ^

Blev ingen bokhandel idag, eftersen att den där gubben där inne är så jääävla grinig, om jag vill åka dit en gång om dagen, låt mig då få göra det! ^ haha, ska det vara så svårt att förstå?




Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback