Mitt Liv.

Tröttheten kommer smygandes.

Fy fan va jag gäspar. Jörgen brukar fråga mig runt fikat om jag fortfarande är trött, å jag svarar jämt att vid lunch slutar jag att gäspa. Men inte idag, jag behöver tydligen mer syre idag, än någon annan dag. Kan det bero på att man sover för lite, eller att lungorna inte får in det dom behöver!?

Jag som alltid är uppe til runt 1-2 nån gång på natten, har börjat gå och lägga mig när klockan är halv tio, tio. Det är sjukt, och kroppen blir som en ny kropp. Men inte gnäller jag, jag får ju sova fler timmar då fan. ^ 9 timmar får jag ju i sömn typ! ^ Det är bra för att vara Marielle, som jäämt sitter uppe annars! ^

När jag kommer hem, ska jag kasta mig själv i duschen, och skrubba hela kroppen. ^ Sen ska jag hem till Therese för att hämta alla mina filmer och grejer. Ta en kopp kaffe, å tjåla skit. Det var länge sen nu, man var med henne. Sen ska jag nog kanske ta mig en vända ut till Gladtjärn, får se om jag orkar. Har ju boken med mig, ligger i väskan. ^ Men fan, den kommer vara utläst imon eller på söndag! ^ Så det kanske inte är så kul.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback