Filmer / Serier / TV.

Twilght - Bästa filmen ever.

Fy fan, såg väärldens bästa film igår, vart heelt kär i Edward Cullen som spelas av Robert Pattinson. Hans ögon var dom första jag verkligen såg, synd bara att filmen hade så dålig kvalité att man inte såg när hans ögon bytte färg så där som alla säger att dom gör! =)

Jag sa till mig själv att somnar jag under filmen, så var det inte hela världen. Men fan, ögona var som uppklistrade. Jag kunde knappt blinka för jag trodde jag skulle somna, filmen var så jäävla bra. Heelt otrolig, tänk att komma ny till en skola, å allt kretsar kring den där mystiske grabben. Sen inser man att han är en vampyr, vad gör man?

Kollade på MTV Movie Awords igår, och fan så många kategorier den filmen var med i och sen gick segrande ur. =) Bla. dessa tre, två till var det med oxå, som jag inte riktigt minns ! =)
• Bästa film kyss - Mellan Robert och Kristen.
• Bästa kvinliga skådespelare - Kristen Stewart
• Bästa film - Twilight




Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback