Mitt Liv.

Vecka tre på jobbet.

Fan dom här veckorna har ju bara rusat fram. Och denna vecka består ju bara av 4 dagar, så det kommer ju gå ännu fortare! Skööönt. Men som han Danish som alltid bara jobbar fyra dagar, han får inte känna på den där känslan hur det känns när väl dagen kommer då man får gå hem en extra! ^

Ska dra till skroten idag igen, mitt andra hem ^ haha, ska köpa mig en startmotor (och solskyddsfästen) så jag slipper använda röret för att starta den ^ haha, kan ju vara en bra idé. För när jag var i falun förra helgen, så starta inte bilen, och jag smög ur den med luvan på skallen och röret i handen, tänk om snuten kommit! ^ haha. =P

Sen ska jag lämna in ett papper på arbetsförnedringen oxå, men det blir bara in i brevlådan! ^ Orka gå in.

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback