Mitt Liv.

Bakis utan att ha druckit?

Kan det verkligen vara så? Eller ah, nu är det så iaf! Jag känner mig som ett vrak, inte så trevligt kanske! ^^ haha. sitter här och diskuterar bloggar med Carro, lite kul om man kan dela med sig av sina favvisar! ^^ Eller nått i den stilen. Hon skicka iaf två st som verkade helt okej, och sånna gillar vi. Dom som har målet att slå bort alla idioter från blogg toppen! ^^

Igår var det bal, så vi drog dit en vända, och kollade. Var tydligen en som spydde på sig, å pissa på sig. En som knäckte näsbenet! ^ Och nån som bröt nå annat. Fatta va hemskt, en fin bal kväll ^^ haha, så när vi skulle gå å möta upp Marcus vid badhuset, så stod all välkommsdricka kvar på ett bord, å jag var törstig, så jag gick å hämta mig ett glas ^^ Gratis är godast har jag hört! HAHA.. Sandra å Johanna skämdes lite smått. Och det tråkigaste var ju att det var alkoholfri!




Där kom Sara med i bilden med! =D

Comments
Sigrid säger:

HAHAHA, jag älskar din kommentar du lämnade åt Kissie, you go girl! ;) Fuck hon och hennes gnällande!

Postat: - URL/Blogg: http://sigridmaria.webblogg.se/



nellie säger:

kika gärna in på min blogg=)

Postat: - URL/Blogg: http://nellieaaalhuizen.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback