Mitt Liv.

Sthlm snart.

Klockan 12 kommer Maria och hämtar mig så det blir en bilfärd mot sthlm, först ska vi hämta upp farsan efter vägen. :) Blir väl till att vandra lite i solna centrum, sist jag var där va fan med Anette, då vi vandra runt hela jäävla stan för att hitta råsunda. :O haha, det hoppas jag väl att vi slipper idag. haha..

Igår var man hem till Sara en vända, min lilla flicka fyllde ju 17 år. :) Så var ju tvungen krama om henne lite, saknat henne som fan. Men har man mkt att göra om dagarna, så blire svårt att göra nått. =/ Jobbigt, men fick ju träffa henne igår, så ska nog ha med henne ut i helgen med. hehe, ^^

Måste fan komma ihåg MP3, med tanke på att Maria inte har en sterio i bilen. :P Så dom andra kan ju sitta och nynna för sig själv, eller nått. Själv ska jag lyssna på musik. Haha, ^^



Comments
Anonym säger:

Jasså så du hade tänkt dra med mig ut i helgen ? :D va gullig du är gumman :D Jag faktiskt saknat dig med , film kväll på lördag? skriv till mig ! Love you my friend <3

Postat: - URL/Blogg: http://gunnarssonsara.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback