Mitt Liv.

Körkortet är mitt.

Yeah, idag går min provtid ut på mitt körkort. Det känns fint som fan. Och inte fan känns det som att det har gått två år heller. =/ Det är lite konstigt, men ah. Mitt är det. =D Och ingen ska få ta det av mig. haha, (A)

Igår var jag hem till Johanna men blidde inte att lägga ut det på tradera. ^^ Vi ska göra det lite senare i månaden! Så folk har hunni fått pengar. =) haha.

Kollade på alla 4 nya Wallander filmerna igår, dom var riktigt bra faktiskt. Det är ju konstigt jag inte har alla dom, som jag har precis alla Beck. ^^ Det är ju samma stuk på filmerna =P

Idag blire nog inget skulle jag tro, är ganska trött på de där med att va ute hela tiden. =/ Då ser jag hellre nån bra film, å bara ligger hemma. =)



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback