Dagens Blandat.

Dagens humor.

Till: Pappa
Sms: Nu ska du få höra en annan snuskig sak om mig, jag älskar doften av min kuk, det kanske beror på att jag är bög. Din tur?
Svar: Vad i hela friden säger du? Har du blivit helt tokig?

Förklaring: Jag och en tjejkompis berättade små hemlisar till varandra och när jag skulle skicka denna hemlis så skickade jag till pappa istället för Patricia. Pappa ligger precis över henne i telefonlistan. Jag skämdes så fruktansvärt mycket. Jag va ganska så ung då det skickades och mina föräldrar visste inte om min läggning. Idag är det såklart glömt och dom accepterar mig som homosexuell... :)



Jag bara älskar att läsa på felsms.com :) Dom skriver verkligen in sakerna där som dom har gjort bort sig på! =D haha, det bara gillas. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen! :P haha ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback