Tips På Blogg.

Täntke jag skulle tala om vilka bloggar jag följer.

Alla bloggar ju i dagens läge, sen finns det ju sånna som gör det för att dom tjänar massa pengar på det. Och då anser jag att man inte längre bloggar för att man ska ha något att kolla tillbaka på utan för att man får ut något av det.

Tänkte iaf att jag skulle tala om vilka bloggar jag följer dagligen, men kommer inte lägga upp alla, men en hel del kommer det att bli iaf! :) Så ni får min uppfattning av personerna.


Denise - En snygg och och väl designad blogg. Men jag tycker det är för mkt ytlighet i bloggen.
Hon är redan smal som det är.



Cimon - Den grymmaste från Paradise Hotel. Han har ett lugn över sig, som ingen annan har i denna blogg värld. Och därför bara älskar man honom, han skriver så man blir att le. :)



Foki - Hon skriver om udda saker, och det är kul att läsa om. Men det är synd att hon inte kan stå för att hon redigerar sina bilder. Hon visar en gullig bild av sig själv, men det lyser igenom!



Jackie - Hon är ju så otroligt jäävla klockren! Hon är en människa jag skulle trivas runt, hon säger exakt det hon tycker. Och det är då man är som starkast. You go giiirl!



Kissie - Ja, hon må vara den största bloggaren, men i mina ögon är hon den minsta. Anledningen till att jag läser hennes blogg är för att hon gör min dag mkt bättre. Hon snackar rent ut sagt bara skit. Hon redigerar sina bilder på ett sätt som bara är skrattretande! Hon är en av dom som verkligen skämmer ut sverige!



Paow - Hon är bara pinsam! Skriver om saker hon egentligen inte förstår någonting av. Hon är en Kissie copy-cat. Och det finns redan en som hon, och låt det vara så! TACK!



Maria - Hon är väl en av dom svenskarna som är älskad av precis alla. Hoppas hon delar med sig lika mkt saker i bloggen som hon gör genom Hollywood fruar. Kanon cool svenska brud! :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback