30 Dagar.

Dag 01 - Presentera mig själv

Marielle Susan Sjelin är mitt namn och har vart det dom senaste 22 åren. föddes på bb i falun den 15 augusti 1988. jag fick mitt smeknamn Maggan när jag gick i 4:an på marnässkolan i ludvika, där  jag fortfarande bor kvar.

när jag var 12 år flyttade jag och mina föräldrar upp på gräddhyllan i ludvika, (hammarbacken). ett år senare flytta vi där ifrån, fast bara jag och min mamma, pappa vart kvar där i några månader. vi flyttade hem till mormor och peo, vilket är det värsta jag gjort i hela mitt liv.

jag gick barn och fritidsprogrammet i smedjebacken, med inriktningen fritid. men är tvungen att läsa vidare om jag ska bli något. vilket jag inte har några planer på att göra. tog studenten 2007 och samma år i december så flyttade jag och en vän till sthlm, men vi flyttade även hem 20 dagar senare. även fast vi hade kontrakt på lägenheten i 6 månader.

jobbar som timvikarie inom barnomsorgen. men blir inte många timmar där.

mitt största intresse är film, ägen själv ett 60 tal olika tv-serie boxar, och säkert 300 filmer, om inte mer. jag kan se samma film om och om igen, om den är bra nog. vissa ser jag bara en!
+ att jag älskar att fotografera. :)

en sak till ni bör veta om mig, jag har alltid två olika strumpor på mig! =D





Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback