30 Dagar.

Dag 03 - Mina föräldrar

min mamma är en 45 årig gammal dam. oj, inte skriva så. det är hjärnan som gör åldern. så 20 är väl hennes ålder, eller nått. jag bor tillsammans med henne, eller ja. jag sover i min säng sen är jag typ ute.
hon är världens bästa mamma, även om vi har våra dagar då vi ryker ihop. hon är ändå den som alltid finns där. jag älskar min mamma över allt annat på denna planet. och det kommer jag alltid att göra. för jag är den jag är tack vare henne. :) vi är ganska lika hon och jag. ♥




min pappa är en man i sina bästa 49 år. skulle man kunna skriva ^ istället kanske man ska skriva, min pappa är 50 år -40 dagar. när mamma och pappa gick ifrån varandra skulle jag vara hos honom varannan helg, men det funkade inte för att jag tyckte att han prioriterade lite fel. och efter det hade vi kanske inte den bästa kontakten ett barn ska ha med sin pappa. men nu på senare dagar går vi ganska bra ihop. och det är jag glad över, för jag älskar min pappa. ♥


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback