Tips På Blogg.

Jane Timglas, från Mammas Pojkar.

Samtidigt som jag ska visa er ett inlägg så ska jag även tipsa om en blogg.

Det är Jane Timglas, hon som medverkade i Mammas Pojkar. Hennes blogg är nog bland det roligaste jag har läst. Hon är så ärlig, och skriver verkligen rakt ut. Som vissa människor snackar. Ibland kan man tro det är skrivet innan hon tänker. Men hon är kul. Och hade jag fått välja skulle Bobby ha valt henne i tv programmet. =) haha, jag önskade hon skulle gå hela vägen.

Här kommer iaf inlägget. Jag garva nå så fruktansvärt när jag läste det. Tack vare Therese fick jag syn på det. Ja, jag delar med mig av detta. Så nu kan ni läsa och garva. :)


Comments
Linus säger:

Hej! :) Detta har inget med detta inlägg egentligen, men såg att du fotar :) Du använder en likadan kamera som jag, nöjd med din?:)



Vore kul att prata lite med en till fotointresserad!

DU får gärna adda msn, eller kolla mina bilder på (töntigt nog) bilddagboken @ limpanrohnitz



hade bra :)

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback