Kändisar.

Någon mer än jag som ska se Haitigalan?

Jag ska lätt sitta uppe till klockan är två inatt. För jag ska se galan som visas på TV4, Kanal5 och MTV. Jag tror jag ska kolla på MTV. Vet inte varför men känns mer som min kanal. Men jag tycker det är bra att den visas på fler kanaler, alla kanske inte har 5:an och MTV.

"Den direktsända internationella stödgalan ”Hope for Haiti” sänds från flera platser samtidigt. Clooney leder sändningen från Los Angeles och Wyclef Jean leder sändningen från New York. Galan sänder också direkt från Haiti och från London där Robert Pattinson leder den." skriver Aftonbladet.

Det kommer bli en bra gala, och dom kommer få in mkt pengar, det tror jag.

Så, är det någon mer än jag som ska sitta uppe?



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback