Mitt Liv.

Det känns lite tort.

Denna blogg blir bara mer och mer dammig. Och jag vet varför, jo för att det börjar bli varmt ute igen, så nu kan man vara ute och man behöver inte åka hem direkt efter jobbet och lägga sig. Man kan umgås med sina vänner. :P

Igår var jag tillbaka till borlänge med Rikard, skulle hämta kvitto på bilen, och så var vi in på biltema. Jag ska ha nått till min bil (A) haha, tur man har Rikard som har koll på de där.. Haha.. Men ah, dom hade inget iaf, så vi ska in på Mekonomen när jag slutar får la se hur det blir med den saken där då! ^

Sen ska jag in på Dollar, och fylla på mitt skop av doftgranar! =D Haha

Bild på min bil kommer nog senare. Kan ta en och MMS:a in den till min blogg! ^^  


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback