Mitt Liv.

Flängde över halva stan igår. ^

Igår när jag slutade var det bara att åka och hämta Rikard. För vi skulle på jakt efter en laddtrycksmätare. haha, det gav inte så mkt. Men vi fick se stan iaf. :P haha ^ Vi flände runt på Mekonomen, och sen ut på Ludvikagård. Och där fanns det jag skulle ha, men den kommer inte fören idag. Så vi ska på jakt idag med. (A)

Sen gjorde vi inte så mkt mer, var hem till Johanna en vända och fixade hennes toa dörr. ^ Kan ju vara en fördel. :P Om man inte vill sitta med dörren uppen som vissa andra gör jämt. :P Efter att vi vart där väntade vi på Gunnar. Sen drog vi hem till honom och kollade på Andra Avenyn, det sista avsnittet. Lite tråkigt, men kanske var lika bra, dom kan inte hålla på hur länge som hellst. =/

Idag klockan sex ska jag hem till Johannas mor på smyckeparty. Får la se vad dom har att erbjuda. ^ haha, och under den tiden så ska Rikard leka lite med min bil, får la se vad som är gjort när han är klar! (A) haha..


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback