Mitt Liv.

Helgen har vart kanon.

Eftersom att jag har MMS:a in massa saker under helgen, tänkte jag att jag kunde skriva ett kort litet inlägg om vad vi egentligen har gjort. :)

I fredags så var vi hemma hos Rikard och drack, eller ja alla utom jag (A) som vanligt. Jag och Riakrd hade en fight, Linda och Walter hade sin. :P Och ja, sen drov vi ner till brasan, och kollade lite. Sen var det bara hem till Rikard igen. Kasta han i säng, så han fick sova, för han var ju mer full än vanligt. :P haha ^ Sen drog alla upp till Terro, i hans snickeboa :P haha.. När klockan började närma sig typ 2, så drog jag hem. Och sköönt var det. :) haha ^

På lördagen så vaknade jag tidigt som faaaan. När klockan var efter 2 nån gång så kom Linda och hämtade mig, så jag kom ut till Saxdalen. Och när jag kom dit, så var det en dyngrak Rikard som satt på trappen. :P haha.. Kastade in han i bilen, och drog ner till kiosken. Sen upp till han igen, och då knäppte jag min cider. (A) (Och kastade Rikard i säng.) Men fick bara i mig halva. Alla drack och vi hade as trevligt. När klockan började närma sig två även denna kväll så släckte vi lampan, och somnade! ^ Haha, Riakrd och Linda hade nån snark tävling. Fy i helvete va dom snarka! :O haha.. Och Sanna hon skulle fan ligga på mig alltså. :P haha ^






Comments
Emelie säger:

Konstigt att du skriver sånna saker när du har kompisar med annan bakrund :S

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback