Mitt Liv.

Jobbet. + bilder.

Kanske inte är så ovanligt nu för tiden att jag sitter på jobbet och bloggar ^ Men nu framöver kommer det inte bli så mkt av just det. För jag har egentligen inte tid med det, men idag hade jag det. För att posten inte kom fören efter 10. Det hade blivit nå fel, så dom hade skickat våran post till Ludvika. :P haha ^

Drog till Linde igår och hämtade Walter, för han skulle iväg och jobba med Rikard idag, så då var jag snäll och hämtade honom. men vi fick flänga kring halva linde innan vi kunde styra pärlan mot dalarna ^^ haha..

Igår så lovade Therese att hon skulle baka tills dom slutade jobba, så vi ska dit sen och hon ska bju på fika. :) Hallon muffins, och dumle muffins tror jag det var ^ hon är kul hon. haha







Comments
maria säger:

Hej, förlåt om jag stör, men jag är med i en tävling om att bli veckans blogg hos: http://myzaans.se/2010/may/veckans-blogg-finalisterna.html

jag är nr 10. skulle uppskatta om du la en röst på mig! hoppas du mår bra, kram maria

Postat: - URL/Blogg: http://sloarez.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback