Mitt Liv.

Nu har jag köpt mig en bil.

Fy fan va underbart det känns. :) Men ah, det första jag gjorde var att bryta av tankluckan. :O haha ^ Men det är sånt man får räkna med. Tur man har vänner som kan sånt.

När jag kom hem igår så var jag iväg och hämtade Therese, sen drog vi till bärget, och skulle kolla på Riakrds fotbollsmatch. haha, fan om Walter hade vart med på planen, han hade spöat upp alla i det andra laget. haha..
Sen drog vi hem till Rikard, och Linde folket åkte hem igen. Innan det så bytte Walter och Riakard något på min bil. Och det fick dom väl! :) bara det inte går sönder. ^

Sen åkte vi hem igen, och det var ganska skönt att gå och lägga sig, med gott samvete om att en bil står och väntar på MIN parkering. :D

Idag har jag ingen som hellst aning om vad som händer, ska iaf höra av mig till Rikard när jag slutar! =D


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback