Mitt Liv.

Usch vilken dålig uppdatering.

Men jag känner nu att sommaren är på väg, och jag vill inte åka hem efter jobbet, eller vara hemma på helgerna. :) Så då är jag med mina vänner istället, och kanske MMS:ar in en bild lite då och då, så ni inte tror jag har dött. :P haha ^

I fredags när jag slutade så drog jag ut till bildelar och hämtade min mätare, sen ut till Rikard, för att vänta på han as länge, sen drog vi vidare till Linde och hem till Walter. :) Vart inte där så länge, men en stund iaf ^^ haha ^

Lördagen var bara att stiga upp för att åka ut till Rikard, och där somnade man lungt i soffan, sen kom Walter och Tobbe. :P Drog upp till Micke när Rikard kom tillbaka, å så började vi styla bilen, taket kapade vi, och rutor krossades, dörrar vart inslagna :P haha ^ Mkt kan hända när man släpper lös dom där (A) Men bilen vart mkt vacker, speciellt när jag och Linda hade rollat den ROSA =D haha... (Lägger in en bild sen, dock inte med rosa färg)

Igår var vi iväg till Avesta för att Rikard och Walter skulle spela fotboll. Och ja, det gick ju kanske inte sådär jätte bra. :P Haha, 11-0 vart det ! ^ Men ja, dom fick springa av sig lite. (A)

Nej, röööka! =D


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback