Mitt Liv.

fredag hela dagen.

och hur sköönt är inte det det? skiiit skööönt.

sitter hemma just nu, och väntar på att johanna ska sluta jobba så man kan åka ut till henne och kolla på idol. dunkar musik, och mamma gnäller inte. vad är det för fel? haha, ^ vet inte riktigt hur jag ska få denna halv timme att gå lite fortare.

jobbet idag gick as bra, jag och peter var as duktiga. det var saker över hela golvet innan vi började, sen var det nästa soprent. jag gjorde inleveranser och han körde med trucken dit allt skulle. fiint team måste jag säga. (",)
nästa vecka kommer nog gå lite saktare, med tanke på att AK inte är där, utan hon glassar omkring i italien. synd om henne, måste jag säga. haha..


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback