Mitt Liv.

ingen rolig dag idag.

nej, det kan jag inte riktigt säga att det har vart. inte nog med att man hostar så alla saker i kroppen vill flyga ut, jag har även ätit för mkt strepsil så jag har fått problems med magen. så jag blir hemma från jobbet imon med. jag hoppas denna hosta försvinner från min hals snarast. det skulle vara skönt att få sova iaf 5 timmar på en natt. natten mellan fredag och lördag sov jag 2½ timme, och nu i natt fick jag iaf sova 4½ timme. det är inte kul alltså!

va hem till frasse och annalena en vända nu på kvällen, och fick lite smörgåstårta och så hjälpte jag frasse med det sista i lokalen. snäll som jag är. josse och perra kom även gåendes med två små söta råttor. ^ så snackade med dom en stund, sen var det bara fortsätta att plocka lite.

just nu skulle jag kunna döda för att få goooodiiiis. då är det illa, eller? 


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback