Mitt Liv.

inget paket idag heller.

va fan är det dom håller på med? jag beställde det fan i torsdags, och det har aldrig tagit sån här lång tid, har alltid fått skiten dagen efter. men nu har jag inte ens fått på mobilen att dom har tagit emot paketet på marnäs tobak. så inte vet jag vad dom håller på med. irriterande är det iaf, det kan jag lova. så istället för att se mina nya filmer idag då, får jag glo igenom ännu en säsong av navy cis. inte för att det är dåligt, men har sett det nu säkert 4 gånger. börjar bli lite drygt. likadant med alla andra filmer jag har, har sett dom med hundra gånger.

ska damsuga lite senare om jag orkar, för min mamma tyckte det var lite skitigt här hemma, och det kanske är lika bra med tanke på att jag damsög mitt rum igår. annars släpar jag väl med mig skiten in hit. sen var jag även så duktig att jag bäddade rent, så ska väl försöka tvätta upp det gamla, så det slipper ta upp hela tvättkorgen. haha.

sitter och lyssnar på as bra musik oxå. kan inte bli bättre om man bortser från slem och snor. tryck på länken för en grym (ej klar) lista. :) Sköön musik <3


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback