Mitt Liv.

jag fick mitt paket idag.

för typ en timme sen fick jag mig ett sms som gjorde mig överlycklig. jag har äntligen fått min blixt till min kamera. nu ska här fotas i vinter då det är vitt och mkt snö ute. haha, eller så är det grått och ingen snö, skit samma. det ska fotas iaf.
sen har jag ju den där grejen på G med johanna, hon vet bara inte om det än. det ska vara i ett övergivet hus, och det ska vara mörkt, så för hoppningsvis får jag använda den då. hoppas den var värd priset bara. haha, (",)

precis nyss höll jag verkligen på att hosta lungorna och tarmarna ur mig, det är fan inte kul de där. ingenting vill ju funka på mig heller. jag tar hostmedicin, och alla andra konstiga kukeliku mediciner. haha..

nej, om man kanske skulle ta och kolla igenom alla fakturor, och all annan post som inte kommit in sitt rätta fack, men det var väldigt mkt namn som jag inte kände igen för fem öre imorse när posten kom.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback