Mitt Liv.

ny design.

nu har jag vart lite duktig igen, dammade av den gamla och inte så snygga designen. den här tyckte jag var mkt snyggare, förutom bilden i som ligger i spalten, den är inte vacker, men hade ingen annan som kunde passa in där. så det fick bli den där.

undra om inte min andra tvättmaskin är klar för i dag, ska gå och kika. sen kanske man ska ta och tvätta sängkläderna och byta dom med. kan ju vara på tiden annars. (",) haha, dom är ganska äckliga.

jag har även installerat alla fotoprogram på denna dator, så nu kan jag äntligen redigera massa bilder igen på denna. den andra datorn går så sakta. och pajar nog ihop vilken sekund som hellst. synd om den säger jag bara. haha..


den bjur jag på. =D


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback