Mitt Liv.

Söndagen är här nu.

Och jag sitter i min säng. I fredags när jag var på stan med Sandra och Therese. Sa dom att min blogg hade blivit tråkig. Och jag vet inte nå vad dom menar, för jag skriver väl inge mindre nu än jag gjorde förut. Eller handlar det om vad jag skriver? Ja, jag vet inte iaf.

Jag känner lite så nu att jag skulle vilja göra om hela min design, och samtidigt ut och fota lite. Men jag vet inte vad. Eller jo, men när det ska bli av har jag ingen aning om. Johanna måste ha tid till det, och vi måste få fram alla saker som ska vara med på den fotograferingen. Sen måste jag hitta ett gammalt övergivet hus som man kan gå in i. Annars kan det bli lite svårt, måste jag säga.

Tänkte jag skulle kasta in lite gamla bilder. Så det finns lite att kolla på. inlägg utan bilder är inge kul!

 

 


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback