Mitt Liv.

Torsdag hela dagen. Och det är ju kul, til...

20100923143 (MMS)

Torsdag hela dagen. Och det är ju kul, tillbaka på jobbet idag med. Igår missade jag kungarna, för jag somnade. Jävla skit på en pinne. Haha, somna i första reklamen, sen sov jag gott till klockan ringde. Och då var jag lika trött som när jag la mig. (A) igår drog jag och thersese till gränges, hämtade christoffer, drog en pizza. Skit gott fan! Sen var han så snäll så han bytte mitt baklyse. Snälla vänner man har. Blåmärken över hela kroppen har man iaf. Och min skadade handled är helt förstörd nu. Det gör så ont i den att jag skulle kunna döda någon! :( imon blir det säffle efter att johanna slutat jobba vid 6. Då är det bara rakspåret! :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback