Skriverier.

jag försökte.

en gång i tiden försökte jag med alla medel som var tillåtna. inget fungerade. jag funderade flera gånger på hur jag skulle kunna fortsätta det jag en gång hade börjat på. men kom inte på något. hur skulle jag kunna se alla jag en gång hade sårat i ögona igen? ingen aning. hur ska man kunna veta alla svar, innan man har provat sig på frågan? har inget svar där heller.

gör man en sak och kallar det misstag är det helt okej. men gör man om det en gång till så är det inget misstag mer, utan ren idioti.

jag lever mitt liv exakt som jag vill, ingen ska komma och tala om för mig att jag ska göra si och så. ska tänka på ena eller andra viset. göra dittan eller dattan, bara för att andra tycker att det passar bättre. fan gillar inte folk mitt sätt att leva, leave me alone! enklare än så är det inte.

varje dag ska man ta med en klackspark. jag älskar mig själv, och kommer alltid att göra. spelar ingen roll vad folk kallar mig, eller hur mkt skit dom snackar bakom min rygg. jag vet vem jag kan lita på, och tråkigt nog är det bara en.

marielle sjelin är mitt namn, bruden som använder två olika strumpor. :)

kärlek och respekt! ♥


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback