Mitt Liv.

Fy fan, för små sår.

Jag tror jag ramlar baklänges vad ont jag har på mina stackars fingrar. =/ Det jobbet jag har utfärdat i fyra veckor är inget för folk som är rädda att skära sig. ^ Jag har små skärsår överallt, på alla fingrar, och upp över armarna. Det gör så jäävla ont att jag var tvungen att plåstra om ett av dem. 
 
Och inte nog med det, så var jag hem till en polare idag och av någon anledning hade en rivit hela hennes lya, så det låg små små små glassplitter över allt, och jag gick barfota, vad tror ni hände? Jag rensade väl golvet på sånna, och dom fastnade i mina fötter. =/ Jag skar mig överallt IGEN. Jag orkar inte. ^^ haha... 
 
Nog från mig, nu ska jag skriva novell. =) 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback